Seronim
Mistrz Podziemi
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Forgotten Realms
|
Wysłany: Pią 22:58, 17 Lis 2006 Temat postu: Zwierzęcy towarzysze |
|
|
Niedźwiedź(Lvl 1)
Siła:17
Zręczność:16
Wytrzymałość:17
Inteligencja:7
Zwinność:10
Charyzma:1
Pkt. Wytrz. 34/34
Pkt. many 14/14
Umiejętności:
Posługiwanie się bronią(zwierzęcą),powalenie.
Wilk (Lvl 1)
Siła:12
Zręczność:16
Wytrzymałość:12
Inteligencja:12
Zwinność:18
Charyzma:4
Pkt. Wytrz. 24/24
Pkt. many 24/24
Umiejętności:
Posługiwanie sie bronią (zwierzęcą),błyskawiczny atak,
skowyt,uniki.
Sokół (Lvl 1)
Siła:10
Zręczność:18
Wytrzymałość:10
Inteligencja:10
Zwinność:18
Charyzma:2
Pkt. Wytrz. 20/20
Pkt. many 20/20
Umiejętności:
Posługiwanie sie bronią (zwierzęcą),atak z zaskoczenia,
błyskawiczny atak.
Pantera (Lvl 1)
Siła:14
Zręczność:17
Wytrzymałość:14
Inteligencja:14
Zwinność:17
Charyzma:2
Pkt. Wytrz. 28/28
Pkt. many 28/28
Umiejętności:
Posługiwanie sie bronią (zwierzęcą),uniki.
Wąż (Lvl 1)
Siła:12
Zręczność:15
Wytrzymałość:14
Inteligencja:10
Zwinność:14
Charyzma:5
Pkt. Wytrz.28/28
Pkt. many 20/20
Umiejętności:
Posługiwanie sie bronią (zwierzęcą),atak z zaskoczenia,
zabójcze oplątanie.
ad.1 Mana oczywiście zwierzętą nie jest potrzebna ale i tak ją wypisałem. Za to
Chowańcom będzie potrzebna.
ad.2 Pozwoliłem dodać sobie dwie umiejętności i tutaj dodaje ich opis:
Skowyt: Wilk wydaje przerażający skowyt. Wzywa on inne wilki znajdujące się w pobliżu
(jeśli to jest wrogi wilk) i może przerazić swoich wrogów.
Zabójcze oplątanie: Wąż oplątuje wroga swoim ciałem.Wróg dostaje na ture obrażenia
w wysokości lvl węża x 3. Wróg dodatkowo nie może się poruszać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|